Aktuellt

Ashtangayoga grundkurs

Den här kursen vänder sig till dig som är nybörjare i Ashtangayoga eller som vill repetera dina grundkunskaper. Vi går igenom Ashtangayogans grundläggande tekniker som andning, kroppslås och blickfokusering. Vi lägger mycket vikt på solhälsningar och de stående ställningarna samt en kortare avslutande sekvens.

Kursperiod: 31/8-2/11
Tid: Tisdagar 19.00-20.15
Antal tillfällen : 10
Lärare: Bodil Dahlqvist Johansson

1.800,00 krKöp

Ashtangayoga fortsättning

En kurs för dig som har gått grundkursen eller har motsvarande kunskaper.
Under kursen har vi fokus på de sittande rörelserna till Navasana och gör en längre avslutande sekvens samt förbereder för våra Self practiceklasser.

Kursperiod: 1/9-3/11
Tid: Onsdagar 17.20-18.50
Antal tillfällen: 9
Lärare: Bodil Dahlqvist Johansson

1.800,00 krKöp

Helgkurs Ashtangayoga för nybörjare 4-5 september 2021

En helg för dig som är nybörjare i Ashtangayoga eller som vill repetera dina grundkunskaper. Vi går igenom Ashtangayogans grundläggande tekniker som andning, kroppslås och blickfokusering. Vi lägger mycket vikt på solhälsningar och de stående ställningarna samt en kortare avslutande sekvens.

Datum: 4-5 september 2021
Tid: Lördag 4/9 9.45-11.45
Söndag 5/9 8.00-10.00
Lärare: Bodil Dahlqvist Johansson

600,00 krKöp

Helgkurs Ashtangayoga fortsättning 4-5 september 2021

En helg för dig som har gått grundkursen eller har motsvarande kunskaper.
Under helgen har vi fokus på de sittande rörelserna till Navasana och gör en längre avslutande sekvens samt förbereder för våra Self practiceklasser.

Datum: 4-5 september 2021
Tid: Lördag 4/9 12.00-14.00
Söndag 5/9 10.30-12.30
Lärare: Bodil Dahlqvist Johansson

600,00 krKöp

Information gällande COVID-19

Från augusti tar vi in 12 personer per klass så att vi fortfarande ska kunna hålla avstånd.
Förutom de ordinarie omklädningsrummen behåller vi de två provisoriska för att undvika trängsel även där.

Det viktigt att alla tar ett personligt ansvar för sin och andras hälsa så att alla känner sig trygga. Stanna hemma om du har förkylningssymptom.

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer, så om restriktioner gällande sammankomster ändras där så kommer vi att följa dem.

  • Om du har en egen matta så ta med den.
  • Om du använder lånematta så rengör den både före och efter klassen.
  • Om du använder bolster så ta med en egen handduk och lägg på bolstret.
  • På toaletterna har vi nu papper istället för handdukar.
  • Stanna hemma om du känner dig det minsta sjuk.
  • Uppdatera dig här innan du går till klassen för att se om något har förändrats.